... avagy

tapasztalataink a világ különböző részeiről. A névadásról bővebben a Mi is az az Obi Tours posztunkban.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

2009.09.29. 11:26 | rue_broca | Szólj hozzá!

les amis de la commune de paris

Ebbe is csak úgy belebotlottam. Plakátok hirdették, de nem nagyon értettük, hogy mégis merre van. Aztán meglett, szombaton jöttem haza és fent volt a szállodánk feletti dombon a buli. Gyorsan vettem is tőlük egy pólót:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

alapból jó buli volt. a Párizsi Kommün Baráti Kör szervezésében. sok vörös zászlóval, sanzonokkal, mozgássérült bácsival, aki harmonikázott, láthatóan mindenki ismert mindenkit, kevés volt az olyan bámészkodó, mint én, és amikor táncolásra szólították fel őket, akkor mindenki elkezdett táncolni, persze az egyenlőség jegyében valami körtáncot :) A politikai szónoklatokról sajna lemaradtunk, pedig kiváncsi lettem volna, hogy milyen aktualitást adnak ma a kommünnek, no meg arra is, hogy miért éppen most szombaton ünnepelték? Ha valaki tudja: segítsen!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://obitours.blog.hu/api/trackback/id/tr291415155

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása