Meg nem is irtunk arrol hogyan utaztunk Parizsba.
Mindketten mar olyan mertekben utaljuk a repules korul megnyilvanulo tomeghiszteria megnyilvanulasait hogy ugy gondoltuk inkabb vonattal megyunk Parizsba mint repulovel. Fenenek se kell a kibumlizas, cipolevetel, gatyaszijmegoldas, anusvizsgalat, vizelkobzas, primitiv gagyi olcso szendvidcsek, rengeteg uzemanyag elegetese majd utana bebeumlizas a repterrol. Az Ocsem azt talalta ki, hogy legkozelebb meztelenul megy es odapisal a sarokba, hogy nincs nala most mar folyadek, szerintem melto valasz az emberiseg fokozodo hulyesegere.
Szoval a cim azt jelenti, hogy mi nyugat fele mentunk az Orient express valamelyik maradvanyaval.
A Budapest-Munchen utat ketszemelyes halokocsiban tettuk meg. Beszalltunk a kulturalt kalauz segitsegevel a kulturalt halokocsiba, majd kulturaltan elovettuk a magunkkal hozott behutott rose bort es a talpas poharakat. Ezek utan igen jol aludtunk reggel 6ig.
Munchenben 3 percet kaptunk az atszallasra a csatlakozo TGVhez. Ezen kicsit aggodtunk a jegyvetelkor, de aztan biztunk a germanizmusban. Sikerult is atszallnunk, nem volt nehez, mert a TGV a peron tuloldalan vart! A Munchen Parizs tavot 6 ora alatt tette meg. Bar nemetorszagban es franciaorszag dombosabb reszen inkabb csak mint egy gyorsvonattol elvart sebesseggel halado vonat haladt (120kmh). A vegen huzott bele igazan, akkor olyan 280al mehetett. Azert a shinkanzen gyorsabb volt, ott nagyobb gyorsulasokat erzett az ember amikor dombnak indultunk fel vagy le.
A vonat sebeseget a WCben folytatott megfigyeles is megerositette. Nyilvanvalo volt, hogy kisebb kanyarokban is nem-inercia rendszerkent mukodik a WC (azaz Galilei relativitas elve nem ervenyesult). Ugyanis a korabban megivott bor nem egyenest, hanem oldalra elhajlo parabolapalyat kovetett. Odaig mar nem fajultam, hogy a gorbe alakjabol oldaliranyu gyorsulast szamoljak, de erdekes elmeny volt.
Utolsó kommentek