... avagy

tapasztalataink a világ különböző részeiről. A névadásról bővebben a Mi is az az Obi Tours posztunkban.

Naptár

22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

2018.07.28. 10:50 | @i | Szólj hozzá!

Lupa sziget erzes a'la Costa Rica 0726, Golfito

dsc_6583.JPGA corcovado felsziget del-keleti csucskenek bejarasa utan atmentunk az obol keleti oldalra, mert itt is van ket Corcovado gazdagsagu nemzeti park. Elso ejszaka az olajpalma ligetek vegerol szokasos folyojarassal jutottunk be a Piedras Blancas Npbe.

Jo sokat esett az eso delutan es ejszaka, megint nem volt szaraz nadragom, igy erosen nesztek reggel az olajpalma TSZben amikor alsogatyaban es magenta esernyoben setalgatttam.

Elindultunk a Refugio National Vida Silvestre de Golfito fele atr a hegyeken es kerestunk egy szaradasi helyet. Kotel ki, ruha fel. Kozben egy kozeli folyoban megjartuk az itteni erdot is. Nagyon szep ez is. Reggeli kozben izelitot kaptunk a vilag leggazdagabb meh faunajabol. 6-8 kulonbozo faj resztvevoi nyalogattak rolunk a sot, meg az asztalrol a cukrot. A tropusi mehek, mint mar irtam nem csipnek, szoval nem kell toluk tartani.
Aztan lementunk egy tengerobolben elhelyezkedo Golfito nevu varoskaba, ahol hosszu 4WDal az elokeszuletek honapjai soran mar Google Earthon elore kiszemelt tengerparti etteret celoztuk meg szallas gyanant. A helyi kozosseg nagyon kedves kis udulohelyen pihenget itt. Hangulata, plane a szakado esioben, mint a Lupa szigeti kocsma es kornyeke. Ugyhogy kajakoztunk is egyet a tropusi esoben a mangrovek kozott. Mire en visszaeertem a tobbiek mar bevettek magukat a helyi kocsmaba. Jo ceviche es sulthal!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.