... avagy

tapasztalataink a világ különböző részeiről. A névadásról bővebben a Mi is az az Obi Tours posztunkban.

Naptár

22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

2023.03.25. 19:36 | @i | Szólj hozzá!

Sétálunk, sétálunk, gyűjtögetünk.

Összekötve a kellemest a hasznossal cimboráink sugallatára letöltöttük a TooGoodToGo appot ahol az élelmiszerboltok és éttermek lejáró, megmaradó kajáiból meglepetéscsomagokat csinálnak és harmad áron le lehet csapni rá. Egyrészt mindig valami érdekest kapunk (szerencsére mindenevők vagyunk), ócsó és még a környezetnek is jót tesz. Kicsit olyan mint a halász-vadász-gyűjtögető életmód, mindig várjuk a meglepetést mi lesz a szatyorban. Tegnap indiai curryk érkeztek. Alant meg egy vegetariánus csomag. A dolog extra bónusza, hogy a sajt remek érett volt.

Az egyik portya után már lent voltam a Dunaparton és elmentem felfedezni. A Dunának Bécsben ugye 4 ága van. A belvároson megy át egy mesterséges csatorna a Donaukanal. Utána mifelén van a kétágú nagy  Duna, a két ágat mesterséges sziget a Dounau Insel választja ela ami egy árvízvédelmi mesterséges hosszú sziget. Nincs rajta más csak bicikliút, strand és grillező hely. Tetszőleges mennyiségűt lehet biciklizni és már most hatalmas gettóblaszterekkel felvonult grillpartikat rendeztek a népek. Hamarosan mi is csatlakozunk.

Letekertem a keleti végére amivel szemben van a már múltkor kiszúrt Zen templom és sztúpa. Már voltam ott 2x, de most csak a túlpartról nézegettem és elmélkedtem.

Utána jön ÉK fele az Alte Donau, ami a Dunának egy régi holtága, olyan Ráckevei Dunaág hangulata van, itt is remekeket lehet fürdeni.

Egy másik nap miután Domát összeszedtem a suliból Zsuzsa elé bicóztunk aki jött haza a melóból és az Alte Donau partján remek bringapáyát találtunk.

Tegnap este pedig COVID nosztalgia Discord chat-et tartottunk Donátékkal. Jólesett, csinálunk még ilyet amíg valaki személyesen erre nem jár.

Ma pedig Vladdal a Brunnergassei piacon vadásztunk articsókára, sajtokra, börekre és egyéb finomságokra. Ezt mondják a legmultikultibb piacnak. Szír, afrikai, szerb, török, burgerlandi, pékek, hentesek, sajtosok, stb... A helyzet az, hogy a sokszínűségben annyira elmerültem, hogy még fotókat is elfelejtettem készíteni, de ami késik nem múlik. A piacon sok kucsmagombát láttunk, úgyhogy megvan a holnapi program. Kimegyünk a Dunaparti erdőkbe, hátha mi is találunk!!!!

Címkék: r.becs

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.