... avagy

tapasztalataink a világ különböző részeiről. A névadásról bővebben a Mi is az az Obi Tours posztunkban.

Naptár

2009
<<  >>
jan feb már ápr
máj jún júl aug
sze okt nov dec

Utolsó kommentek

2009.01.11. 15:15 | @i | Szólj hozzá!

Megerkeztunk Laoszba

Dien Bienh Phu bol reggel 5.30 kor indulva 7 ora buszozas, 3 ora hajozas es 1 ora buszozas utan megerkeztunk Phongsaliba a halal hata moge, Laosz eszaki reszen. Most folyik az alkudozas ket roppant csiszolt spanyol srac tarsasagaban, hogy 3 napra beegyuk magunkat a hegyek koze a Lo Lo, Akha, Thai es…

ide vele mind! »

2009.01.10. 18:00 | @i | Szólj hozzá!

Szallodavalasztas Hanoiban es mashol

Vietnamban roppant konnyu szallodat talalni a forgalmasabb helyeken.Eloszor is ugye megrohanjak a vonat es buszallomason a fogdmegek, hogy menjel az o szallodajukba (a hirekkel ellentetben nem olyan veszesek, hamar lekopnak vagy mi tudunk igen csunyan nezni). Az is lehet, hogy igy is egy aranylag jo…

ide vele mind! »

2009.01.10. 08:00 | @i | Szólj hozzá!

Cuc Phuong Nemzeti Park

Kis lemaradast potlunk a nemzeti park leirassal.Szoval a 4 napos mocizas fo celpontja volt a nemzeti park. Otthonrol nem sok infot sikerult rola osszegyujteni, csak annyit, hogy nagyjabol hol van.Szerencsere Nimh Binhben a szallodaban a motorhoz kaptunk remek kis kezzel rajzolt terkepet arrol…

ide vele mind! »

2009.01.09. 10:00 | shiiva billentyűje | Szólj hozzá!

Mindegy, csak kere`k legyen rajta!

Ha az ember egy vietnami varos - legyen az Hanoi, Saigon, Hue, Ninh Binh vagy Danang - utcajat rovo, gyaloglo emberrel talalkozik egy dologban maris biztos lehet: turistaval all szemben, vagy elotte (mozgasirany kerdese). Mert vietnami ember NEM GYALOGOL. Barmi legyen is az, barmennyien is…

ide vele mind! »

2009.01.08. 18:06 | shiiva billentyűje | Szólj hozzá!

TET-i tetlenseg

Minden a kozeljovoben utazni szandekozo embertarsunk figyelmebe! Az iden januar 26/ra esik a TET unnep, a legnagyobb unnep Vietnamban. Mar most mindenki erre keszul, vasaroljak a szines diszeket, papirmasekat, tisztitjak a templomokat, pagodakat. Ma beszeltunk egy helyi vietnami sraccal -…

ide vele mind! »

2009.01.08. 09:48 | @i | Szólj hozzá!

Hanoi hawaii

Holnap nekilatunk a Laos fele araszolasnak, ugyhogy Hanoirol muszaly irnom gyorsan egy kicsit tobebt.Bia Hoa az egyik kulcsszo, ez csapolt sort jelent. Az elso este rafutottunk egy remek jo kis hekyre ahol utcan hokedlin ulve lehet sort inni. A kajat is megprobaltuk es bar amikor az ember a…

2009.01.07. 14:15 | @i | 1 komment

Kepek 2 Ninh Binh es kornyekerol

Ujabb adag kep! (elnezest a formatumert, vagy ugyetlenek vagyunkvagy nagyon fapados a formazasi rendszer de nem megy jobban)Hol a leptek? Keress meg hova…

2009.01.06. 12:54 | @i | 1 komment

Hanoiban vagyunk

Elunk virulunk! 4 napig motoroztunk korben Nimh Binh korul, lattunk szep nemzeti parkot. Bovebben ha mar talaltunk szallodat, most 2 nap 3 ejszaka itt leszunk. No kozben lett kedves kis szalloda es im a kalandok:Megerkeztunk Ninh Binhbe es 2 ora mulva (hatizsakok szisztematizalasa, mert ugy…